perjantai 24. toukokuuta 2013

Rest of the week

Keskiviikkona posti toi mukanaan odotetun kirjeen Jennyltä <3! Hän oli niin ihana että pyysi minua alkamaan kirjoittelemaan kanssaan, olin aivan otettu tästä :3

Kirje Jennyltä

Tänään kirjoittelin kortit Wish you greetings in June -swappiin, Niiskuneiti-korttiin tietysti laitoin samanlaisen postimerkin ;) Piirtelin ja laittelin paljon tarroja kortteihin, niistä tuli tosi kivat mielestäni tekstipuoleltakin :)

Swappia varten muumikortti Kreikkaan ja perhoskortti Hollantiin

Muutamat postcrossingkortitkin vielä loppuviikosta tuli. Mulla on tällä hetkellä matkalla-tilassa 2 (!) korttia! Eikä edes ihan hirveästi innosta ottaa uusia osoitteita, mitähän mun postcrossing-innostukselle on tapahtumassa? :D No, sitten kun on taas parempi taloudellinen tilanne niin alan taas tohonkin hommaan keskittymään enemmän :) Nyt on tullut niin paljon näitä swap- ja kirjejuttuja viime aikoina, että jostain on karsittava!

Saksa
Lähettäjä kertoi että tämä kortti on alunperin Japanista, jossa hän vietti 2 viikkoa viime vuonna.

Kiina

Postimerkki Kiinasta :3

Valko-Venäjä
Hirmu kaunis kortti omasta mielestäni :)! Lähettäjä vaikutti tosi mukavalta ja hänellä oli kiva profiili, aikani harkitsin jo että uskaltaisko kysyä häntä korttikaveriksi (ei kirjekaveriksi vaan korttikaveriksi :D) mutta ainakaan vielä en ole sitä tehnyt.. :)

Venäjä

Hollanti
Viikko päättyi tähän tänään saapuneeseen aivan ihanan piristävään koirakorttiin! Pääsi jo myöskin suosikkikorttien joukkoon seinälle :) Innolla jo odottelen millaista postia ensi viikko tuo tullessaan!

maanantai 20. toukokuuta 2013

Mukava maanantai

Tänään oli ihan mukava postipäivä :) Posti toi mukanaan neljä postcrossingkorttia ja sticker bag swapin Kanadasta.

Etelä-Korea
Taitaa olla eka kerta kun saan Koreasta postia, jännää! Tää kortti pääsee ehdottomasti seinälle, johon laitan kivoimpia saapuneita kortteja :)

Kiina
Mun mielestä hieno, tunnelmallinen kortti, jonka sanoma on täyttä totta!

Ukraina
Oikein nätti iltakuva lähettäjän kotikaupungista!

Taiwan
Voiii aivan ylisöpö kortti tämä! Lähettäjä kehotti lukemaan kirjan "The Host" joka on hänen lempikirjansa kuulema. En oo vielä googlannu tuota enkä tiiä mistä on kysymys, mutta täytyy ottaa selvää.. :)

Kanadasta sain tällaisen kirjekuoren:


Sisältä paljastui:


Tämän sticker bag swapin minulle lähetti sama henkilö, jolle itse viimeksi lähetin omat sticker bagini :D Sen seurauksena näistä löytyi muutama itse hänelle lähettämäni tarra...
Mutta tällaisia tarroja sieltä itselleni loppujen lopuksi valkkasin, ei mitään kovin ihmeellisiä :/ Paitsi Hello Kitty -tarrat hihii :D Niistä tykkään :3


torstai 16. toukokuuta 2013

Kisuja ja kirjepapereita

Tällä viikolla oon saanu ensimmäiset Hello Kitty -kortit postcrossingista! Pidemmittä puheitta <3:

Hollanti

Hong Kong

Saksa
Lisäksi ihan mukava kortti saksalaiselta naiselta joka oli ostanut tämän kortin luonnollisesti Australian reissulta :)

Tein eräänä päivänä ihan mahtavia löytöjä Suomalaisesta... Loppujen lopuksi kaikki seuraava tuli maksamaan muistaakseni vähän päälle vitosen!

Disney-, Barbapapa- ja kukka-aiheiset kirjepaperisetit 1,20e/kpl, kirjekuoripakkaukset 60snt/kpl ja Hello Kitty -tarrat 60 snt!

maanantai 13. toukokuuta 2013

Iloa

Kirjekavereiden kirjeisiin tuli viikonloppuna vastattua, mutta niistä ei ole kuvamateriaalia :( Toiseen kirjeeseen kuitenkin käytin vastikään ostamaani muumi-kirjepaperia ja kumpaiseenkin kirjeeseen laitoin mukaan Fazerin uuden suklaapatukan, jossa on tummaa suklaata, mustikoita ja vadelmia <3. Toiseen kirjeeseen laitoin suklaan lisäksi myös salmiakkirasian, kun hän kyseli että mitä se mahtaa olla se salty liquorice... :D No saapa nähdä mitä hän sanoo!

Tänään postilaatikosta löytyi innolla odotettuja posteja! Ensimmäisenä avaukseen lähti Espanjasta tullut kirje, jonka sain sellaisen swapin myötä, jossa oli tarkoitus laittaa kuoreen mahdollisimman paljon kaikkea pientä kivaa ennen 20 gramman rajaa :)

20 grams of fun!

Tilasin viikko sitten ihan kunnolla postimerkkejä, kun otti aivoon uutiset postimaksujen noususta kesäkuussa :D Tänään ne saapuivat ja olihan se aika tuhti paketti, hiukan pisti miettimään että mihin ne rahansa on oikeasti taas pistänyt... Mutta elämä on priorisointia eikös vaan :)


Tilasin yhden paketin noita uusiin muumimerkkeihin mätsääviä postikortteja, joiden mukana tietysti tuli vielä yksi arkki niitä merkkejäkin. Aika ihania kyllä noi kortit, värikkäitä ja hauskan muotoisia <3


Neljään arkkiin kuului ihan omanlaisensa priority-tarrat, tosi kiva kun niissäkin on nyt vähän vaihtelua :) Harmi kun niitä ei saa erikseen mistään!


Postilaatikosta löytyi myös kolme ihan kivaa postcrossing-korttia. Olen ohimennen viime aikoina pohtinut sitä, kuinka paljon tähän kortteiluun onkaan oikeasti kulunut rahaa, ja kuinka kivaa mulla on nyt ollut tuolla swap-botissa jonka olemassaolon hiljattain hoksasin... Mutta ei, kyllä postcrossingkin on ihanaa ja rakastan valita vastaanottajille toiveiden mukaisia kortteja <3

Hollanti
Hiukan synkkä kortti mutta todella kaunis. Lähettäjä kertoi tykkäävänsä uida luonnossa ja haluaisi kuulema joskus nähdä upean Iguazu-vesiputouksen Brasiliassa. Siinä ei kuulema kuitenkaan voi uida, se olisi liian vaarallista :D Noh, epäilemättä juu.

Puola
Tänään sattui tulemaan toinenkin vesiaiheinen kortti :) Jossa ei lukenut muuta kuin Happy Postcrossing :(

Saksa
Sitten kaikista kolmesta ihanin kortti! Suloinen bambi, ai että <3.

perjantai 10. toukokuuta 2013

Viikko pakettiin

Hienoja postcrossingkortteja on tullut viime aikoina, ja aika kivasti on kortit menneet perillekin. En oo vielä ottanut uusia osoitteita tilalle, mut ehkä tänä iltana vois niitäkin puuhastella :) Viikon kohokohta oli kuitenki se, kun samana päivänä sain kirjeen sekä Englannista että Saksasta <3! Aloin nyt sitten tosiaan kirjeenvaihtoon kahden ihanan tytön (no naisen oikeasti kai) kanssa erään swapin myötä :)

Punainen siilikuori Saksasta ja toinen söpistelykuori Englannista

Saksasta tulleessa kirjeessä tuli mukana kiva valokuva kirjottajasta ja hänen lapsestaan, mutta ei muuta "ylimäärästä", mutta toisen kirjeen mukana tuli kaikkea pientä sälää. Ja oli otettava kuva tosta kirjepaperista kääntöpuoleltakin, voi että se on söpöä!




Täytyy nyt yrittää löytää aikaa noihin vastailuun! Sitten viikon postcrossingkortit, joista ehkä kolme lemppariani ulkonäön perusteella on Usan manaattikortti, Hollannin karitsakortti ja Ukrainan nallekortti. Mutta oli silti kiva saada Italiasta kortti, ainakaan mulle ei tuu sieltä turhan usein postia :)

Valko-Venäjä

Hollanti

Hollanti

Ukraina

Italia

Venäjä

Saksa

Usa

perjantai 3. toukokuuta 2013

Muumilöytöjä

Kävin tutkimassa erään kirjakaupan korttivalikoimaa, ja löysin yllättävän paljon muumikortteja :) Ja halvallahan ne kotiin lähti, 10 kpl/3e! Näitä on hyvä ollakin varastossa, swapeissa ja postcrossingissa tulevat varmasti tarpeen. Piti kokeilla vähän erikoisefektejä kuviin... :D





Lisäksi löytyi yllättäen myös muumi-kirjesetti, josta maksoin kyllä ihan riistohinnan... Mutta eihän sitä voinut vastustaa!



torstai 2. toukokuuta 2013

Korttien päivitystä!

Venäjä

Saksa

Usa ja Taiwan

Viime päivityksen jälkeen on tullut 9 korttia, mutta tuossa niistä oikeastaan kivoimmat :) Tuon Usan kortin lähettäjälle laitoin kiitoskortin menemään takaisinpäin, kun oli kerta laittanut oman osoitteensa tuohon korttiin, ja tykkäsin tosta ihan hirveesti :) Ja toi pinkki auto olis niiiiin mua, mistä tollasia saa :D? Sitten lähetettyjä postcrossingkortteja:

Valko-Venäjälle

Italiaan ja Australiaan

Puolaan
Mä katson aina vastaanottajien profiilista mitä kortteja he on jo saaneet Suomesta että en lähetä samaa, ja samoin katson aina vastaanottajien suosikit ja varsinkin suomalaiset kortit sieltä. Oon jo kerran aikasemmin lähettänyt tällaisen samanlaisen kortin ja huomasin että tämä puolalainen oli lisännyt sen suosikkeihinsa, hän varmaan tykkää kun saa itsekin multa tällaisen :)

Ukrainaan

Hollantiin
Näin tämän kortin vastaanottajan suosikeissa ja muistin että mulla on samanlainen "varastossa", ihanaa kun voi täyttää jonkun toiveen :D

Lähetetyt kortit huhtikuussa:


Saapuneet kortit huhtikuussa:


Näistä kuvioista huomaa kyllä hyvin sen, miten moneen eri maahan on joko tullut lähetettyä itse tai mistä on saapunut kortti! Melkein jokaisen maan kohdalla ykkönen :) Vaikka joskus tuntuu että aina vaan niitä samoja tylsiä maita :D