torstai 6. helmikuuta 2014

Alkuviikon saapuneita

Valentine's Day swap from Usa

Ugly/Tacky/Bizarre postcard swap from Usa
Tuo ylläoleva postikortti on kyllä varmaan kamalin jonka olen koskaan saanut, mutta ainakin se täyttää hyvin swapin tarkoituksen :D

Valentine's Day swap from Malaysia
Mulla ei aluksi ollut aavistustakaan, että keneltä ja miksi tämä kirjekuori on saapunut! Sieltä paljastuikin sitten aivan hirveän suloinen ystävänpäiväkortti ja pari muutakin aivan ihanaa korttia :)

From my penpal Emilia, Finland
Ihana kirje, olin jo kovasti ehtinyt miettiä mitä hänelle kuuluu <3

7 kommenttia:

  1. Jee, hienoa että kirje löysi (vihdoinkin) perille! Vastaa ihan omaan tahtiisi, mulla ei kauheasti ole varaa alkaa hoputtelemaan... .D Oudot kortit on ihania, paitsi jos ne on niin outoja että ne on rumia .D Itse oon saanut yhden sellaisen jonkin swapin yhteydessä enkä yhtään tiedä mitä sille tekisin.. Ei sellaisia ihan kammottavia kortteja kehtaa lähettää kenellekään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tän swapin idea olikin, että jos on jostain kertynyt sellaisia kortteja mitä ei koskaan kellekkään oikein kehtaa muuten lähettää, niin tässä swapissa pääsee niistä eroon :D

      Poista
  2. On kyllä "most ugly" kortti jonka minäkään olen ikinä nähnyt... Ja kuitenkin oon osallistunut foorumilla tuohon kyseisiin hippaan joitakin kertoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mitä kamalampi kortti, sitä paremmin sopii tuohon swappiin...!

      Poista
  3. Vooi kiitos :3
    Käyn kattoon sun blogin!

    VastaaPoista