sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Kirje vaihe vaiheelta

No nyt vihdoin ajattelin toteuttaa kauan mietinnässä olleen postauksen siitä, miten minulla menee tämä kirjeen kirjoitus "prosessi" :) En tosin toteuta sitä sillä kirjeellä ja niillä kuvilla kuin aiemmin ajattelin, vaan otin eilen ja tänään uusia kuvia. Osallistuin swap-botissa swappiin, jossa parille tuli lähettää kirje ja kolme postikorttia. Sain oman kirjeeni Usasta Jessicalta.


Hän vaikutti niin mukavalta että päätin ehdottomasti vastata hänelle, hänkin oli nimittäin kiinnostunut uusista kirjekavereista :3

Kirjeen kirjoitus lähtee minulla aina liikkeelle siitä, että luen ajatuksen kanssa saamani kirjeen uudelleen läpi.



Sen jälkeen valitsen kirjepaperin. Tässä suurin osa kirjepaperiseteistä jotka minulla tällä hetkellä on :D






Valitsin nyt tällä kertaa nämä pöllöpaperit. Ne on vaan niin söpöjä :D


Oon jo pitkään kirjoittanut kirjeeni yksinomaan näillä tusseilla, en tiedä miksi :D No ehkä siksi että musta on kiva käyttää kirjeessä paljon eri värisiä kyniä! Tosi aikuismaista, hehe.. :D



Kun kirje itsessään on valmis, rupean miettimään, laittaisinko sen mukana jotain "pientä kivaa" ja mitä se olisi... Nyt ajattelin laittaa tollaisia pieniä söpöstimiä ja arkin muumitarroja :)

Voi, muistoja Tiimarista...!




Sittenpä on kirje ja ekstrat valmiina. Sen jälkeen pitäisi löytää niille sopiva kuori.



Tässä laatikossa mulla on kaikki kuoret jotka ei kuulu mihinkään setteihin, eli lähinnä jotain itse valmiiksi askarreltuja sekä ihan peruskuoria. Olisin nyt halunnut tehdä itse kuoren muumilehdestä, mutta mulla olikin teippi ihan loppu :(




Valitsin ihan tavallisen kuoren tollaisessa hieman hohtavan harmaassa värissä :) En tehnyt nyt mitään ihmeempiä koristuksia, pelkistetyllä tyylillä mennään :D




1 kommentti:

  1. really great stationery and everything else is so cute! :)

    http://mysimplelifeanddailiness.blogspot.com

    VastaaPoista