keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Ihanat rasiat

Tänään löysin postilaatikosta ihanan paksun kirjeen, jota olin jo odottanut kovasti :) Sain siis mun tilauksen Perromania-verkkokaupasta, ja kirjeen sisältö kyllä miellytti kovasti <3. Tilasin nuo kaksi peltirasiaa, joista toisessa oli ihania vintagehenkisiä eläinkortteja ja toisessa iso kasa tarroja. Lisäksi tilasin "Postcrossailijan peruspakkaus" -nimisen korttiyllätyksen, jossa tulee siis 12 korttia joita ei voi etukäteen tietää. Jännää :)




Tänään tuli myös ihan huippuja kortteja kaksin kappalein.

Ruotsi
 Oli kivaa kun hirvikortin lähettäjä kirjoitti ruotsiksi! Vähän vaihtelua :D

Hollanti
Tää on sellanen tosi levee, tavallista isompi kortti. Ja IHANA kuva :D<3 Ammut siellä pällistelee :3 Tää on melkeen yks parhaista korteista mitä oon saanu!

4 kommenttia:

  1. mä tilasin kerran kans tuolta perromaniasta, ja oli aivan ihania kortteja tossa postcrossaajan pakkauksessa :)

    ihanat rasiat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itte sain siinä pakkauksessa sellasiakin kortteja, jotka ei ehkä itteäni ilahduttaisi hirveesti jos saisin postissa, mutta ajaa tietysti asiansa postcrossingissa.. :D Mutta suurin osa oli kyllä kivoja :)

      Poista
  2. Hauskaa, olen itse lähettänyt maailmalle tuollaisen samanlaisen hirvi kortin! :D Niitä saa näköjään sitten varmaan myös Ruotsista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah aika hassu juttu :D Onneks en oo ite törmänny tollaseen korttiin täällä, eihän se olis yhtää hauskaa saada ulkomailta sellasta korttia joita näkee omasa lähikaupassa 8)

      Poista